Wniosek w sprawie zwrotu opłaty skarbowej
I. Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 roku poz. 1044 ze zm.).
II. Wymagane dokumenty
- Wniosek o zwrot opłaty skarbowej
- Dokumenty potwierdzające słuszność żądania
III. Termin załatwienia sprawy
W terminie 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy. Po rozpatrzeniu wniosku – decyzja zostanie przesłana na adres podatnika za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
IV. Opłaty
Nie pobiera się opłat.
V. Istotne informacje
Sprawę można załatwić w Wydziale Budżetu i Finansów w pokoju nr 2 w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki
Przyjęcia interesantów w godzinach pracy urzędu
tel. (29) 7142143
e-mail : katarzyna.brdekiewicz @makowmazowiecki.pl
W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (ustawa – Ordynacja podatkowa).
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Wydziale Budżetu i Finansów.